طنین عطر «بهار و مرکب» در بابل

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 21:23
ساری - ایرنا - هنرمندان خوشنویس بابلی همزمان با برپایی چهاردهمین دوره جشنواره ملی بهارنارنج آثار فاخر هنری خود را با برگزاری نمایشگاهی تحت عنوان« عطر بهار و مرکب» در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در آیین افتتاح این نمایشگاه در دفتر انجمن خوشنویسان بابل اظهار کرد: در شرایط فعلی همه تلاش ها بر آن است تا با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.

مرتضی حسینی گفت: شهرستان بابل دارای هنرمندان خوشنویسی ممتازی است که در این حوزه آثار ارزشمندی از آنها به یادگار مانده است.

وی با اشاره به این مطلب که شهروندان بابلی همواره از برپایی نمایشگاه های خوشنویسی استقبال گرمی داشتند، اظهار کرد: با توجه به شرایط جنگی حاکم در کشور شهروندان هنر دوست این خطه از شمال تخت هیچ شرایطی از فرهنگ و هنر فاصله نگرفتند.

حسینی با بیان این مطلب که یکی از اهداف راهبردی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزایش تاب آوری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است، اظهار کرد: هنرمندان خوش ذوق این شهرستان در رشته های مختلف آماده همکاری در این حوزه هستند.

بابل میزبان عطر« بهار و مرکب»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل افزود: برپایی جشنواره هایی همانند بهارنارنج فرصت مناسبی برای ارائه اثار فاخر هنری به شهروندان علاقمند است.

حسینی تصریح کرد: در جشنواره ملی بهارنارنج در برنامه هاب مختلف تعدادی از استادان تاریخ و فرهنگ این استان برای بیان تاریخچه و اصالت مازندران و بابل برای علاقمندان سخنرانی و به سوالات شهروندان و جونان پاسخ می دهند.

این مقام مسوول تصریح کرد: ۱۵ خوشنویس خوش ذوق بابل حدود ۳۰ اثر هنری خود را با برپایی نمایشگاهی در دفتر انجمن خوشنویسان بابل در معرض نمایش قرار دادند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.