رئیس جمهور لبنان: بدون آتش‌بس هیچ مذاکره‌ای پیش نمی‌رود  

الف جمعه 08 خرداد 1405 - 21:40
جوزف عون رئیس جمهور لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که آتش بس مقدمه و دروازه ورود به هر اقدام دیگری است.

به گزارش ایرنا، جوزف عون در گفت وگوی تلفنی با مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا بر ضرورت هرتلاش ممکن برای دستیابی به توافق آتش بس تاکید کرد.

  وی تصریح کرد: آتش بس گذرگاهی ضروری برای فراهم کردن شرایط لازم به رسیدگی به پرونده‌ها و موضوعات مختلف است.

وزیر خارجه آمریکا نیز در این گفت وگوی تلفنی گفت: آمریکا متعهد به تلاش برای تثبیت نتایج نشست‌های پیشین در واشنگتن است.

 روبیو در ادامه برپایبندی به ثبات لبنان، حاکمیت و تمامیت ارضی آن و حق تعیین سرنوشت آن تاکید کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.