ملی‌پوشان پس از بازی در ورزشگاه ماندند!

ورزش سه جمعه 08 خرداد 1405 - 21:52
تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران در پایان مسابقه با گامبیا به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی پس از برتری سه بر یک تیم ملی ایران مقابل گامبیا در مسابقه تدارکاتی در آخرین مرحله آماده‌سازی در راه جام جهانی 2026، تصمیم گرفت بازیکنانی که در ترکیب اولیه قرار نگرفته بودند را به‌طور مجزا تمرین بدهد تا شرایط بدنی مطلوبی داشته باشند.

با تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، لحظاتی پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و گامبیا، بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار نگرفته بودند با حضور در زمین شماره دو مجموعه ورزشی مردان، تمرین جدی انجام دادند.

این جلسه تمرینی تیم ملی ایران با حضور 14 بازیکن انجام شد و دو ملی‌پوش هم به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بودند و دیگر شاگردان قلعه‌نویی را همراهی نکردند.

بازیکنان تیم ملی زیر نظر کادر فنی در زمین کوچک در سه گروه به رقابت جدی پرداختند و بازی یک ضرب، دو ضرب را انجام دادند تا آنها هم مثل بازیکنان فیکس در بازی امروز، در فشار بدنی قرار بگیرند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.