به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی، نایبرئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی فوتبال عصر جمعه در حاشیه بازی با گامبیا که با برتری سه بر یک ملیپوشان خاتمه پیدا کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عضو فیفا هستیم و کمپ مکزیک را فیفا به ما پیشنهاد داده و به هر دلیلی فیفا باید به شما بگوید چه اتفاقی افتاده. اتفاق خاصی نیفتاده، ما این کمپ را پذیرفتیم در شهر تیخوانا و تیم آماده است هفته آینده این سفر را انجام بدهد.
وی افزود: همین امروز ایمیلی به فیفا زدیم و خواستیم هر چه زودتر فیفا نتیجه را به ما بگوید که چه روزی روادید را صادر میکنند چون ما الان ویزای مولتی مکزیک و آمریکا را نیاز داریم. آخرین صحبت این بوده که پروسه اداری احتمالا در این هفته انجام میشود.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار خارجی مبنی بر اینکه با توجه به صدور روادید سایر کشورها و عدم صدور برای ایران، آیا این شرایط را عادلانه میدانید یا خیر، گفت: عادلانه بودن یا نبودن این رویه مشخص است. همه رسانهها میدانند و افکار عمومی در ایران و سایر کشورها هم به تیم ملی علاقه دارند. متعجب هستیم از این رویه که عادلانه نیست و امیدواریم هر چه سریعتر این مسئله حل شود.
نبی در پایان گفت: تمرکز تیم ملی و بازیکنان فقط روی تمرینات و مسابقات تدارکاتی است. خوشبختانه سعی کردیم تمرکز بازیکنان بیجهت به سمت این مشکلات نرود و این نگرانیها را باید حل کنیم.












