دیدار وزیران خارجه پاکستان و آمریکا با موضوع ایران

خبرگزاری تسنیم جمعه 08 خرداد 1405 - 22:28
وزارت خارجه پاکستان از دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان بیانیه ای درباره محمد اسحاق‌دار با مارک روبیو وزیر خارجه  دولت تروریست آمریکا صادر کرد.

وزارت خارجه پاکستان در این بیانیه آورده است که وزیر خارجه(پاکستان) در جریان دیدار با روبیو ابراز اطمینان کرده است که تلاشهای تحقق صلح منجر به نتایج مثبت خواهد شد.

پیشتر وزارت خارجه پاکستان اعلام کرده بود محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه این کشور امروز با همتای آمریکایی خود و مشاور امنیت ملی ایالات متحده دیدار و درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.