خودنمایی دوباره وینگر ۱۹ ساله/ چهار دقیقه برای ستاره پرسپولیس کافی بود

ورزش سه جمعه 08 خرداد 1405 - 22:28
امیرحسین محمودی یک بار دیگر با پیراهن تیم ملی درخشید.

به گزارش “ورزش سه”،  در حالی که تیم ملی در نیمه دوم با درخشش یکباره توانست سه گل بزند و به پیروزی برسد، امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۸۶ تصمیم گرفت وینگر جوان تیم پرسپولیس را به زمین بفرستد. این در شرایطی است که احتمالا او انتظار داشت فرصت بیشتری را به دست بیاورد اما همین دقایق اندک نیز برای این بازیکن کافی بود.

او در دقیقه ۸۶ به جای محمد محبی وارد زمین شد تا بازهم هافبک راست بازی کند. البته پست تخصصی او هافبک چپ است که هنوز آنجا به کار گرفته نشده است.

محمودی سه دقیقه بعد از ورود به زمین با یک حرکت سریع و پاس در عمق به مهاجم تیم ملی، علی علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد اما همبازی او در پرسپولیس نتوانست از این فرصت استفاده لازم را ببرد.  

این البته پایان کار این بازیکن نبود. امیرحسین در دقیقه ۹۰+۱ با پاس پشت مدافعان گامبیا مهدی ترابی را در موقعیت تک به تک قرار داد که این بار هم قدر پاس او دانسته نشد تا یک فرصت بسیار خوب دیگر هم از دست برود. این ضربه در چارچوب نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

2455496

این در حالی است که محمودی در بازیهای درون تیمی تهران هم عملکرد خوبی داشت و حالا با درخشش در کمترین فرصت ممکن، نشان داد که آمادگی قابل‌توجهی دارد و شانس خود برای حضور در جام جهانی را بالا برد.

درخشش این بازیکن در شرایطی است که او این فصل از آکادمی پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شد و شاید به زودی جوان‌ترین انتقال خارج از کشور باشگاهش را هم رقم بزند، انتقالی که می‌تواند دوره درآمدزایی پرسپولیس از محصولات آکادمی‌اش را  شروع کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.