هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست با پهپادهای انتحاری حزب‌الله

خبرگزاری تسنیم جمعه 08 خرداد 1405 - 22:48
حزب‌الله از هدف قرار دادن نظامیان متجاوز صهیونیست با پهپادهای انتحاری خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌حزب الله در بیانیه ای از حمله انتقامی به تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک یحمرالشقیف در جنوب لبنان با  پهپادهای انتحاری خبر داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که  تجمع نظامیان رژیم اسرائیل در موضع هضبه العجل را با راکت هدف قرار داده است.

حزب الله  اعلام کرده است که این عملیاتها در پاسخ به ادامه تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان صورت گرفته است.

شلیک 3 راکت به سمت نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
 
خبرنگار الجزیره گزارش داد که سه راکت به سمت نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان شلیک شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.