استاندار اصفهان قهرمانی تیم شمشیربازی سپاهان را تبریک گفت

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 23:25
اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان در پی قهرمانی تیم شمشیربازی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر شمشیربازی آقایان کشور، با صدور پیامی این موفقیت را به اعضای تیم، مربیان، مدیران باشگاه و جامعه ورزش استان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد شامگاه جمعه در پیامی، قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر شمشیربازی آقایان کشور را نشانه‌ای از توانمندی، شایستگی و روحیه افتخارآفرین ورزشکاران اصفهانی دانست و تأکید کرد: این موفقیت موجی از شادی و غرور را برای دوستداران ورزش در استان به همراه داشت.

استاندار اصفهان قهرمانی تیم شمشیربازی سپاهان را تبریک گفت

وی در ادامه، این دستاورد را حاصل کوشش خستگی‌ناپذیر ورزشکاران، هدایت هوشمندانه کادر فنی و حمایت‌های مؤثر مجموعه باشگاه سپاهان عنوان کرد و افزود: این موفقیت نشان می‌دهد که با برنامه‌ریزی، انسجام و تلاش، می‌توان قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرد.

استاندار اصفهان همچنین در این پیام، این پیروزی پرافتخار را به اعضای تیم، مربیان، مدیران باشگاه و جامعه بزرگ ورزش استان اصفهان تبریک گفت و از مدیریت شرکت فولاد مبارکه به پاس پشتیبانی‌های دلسوزانه، مؤثر و ماندگار از ورزش استان، صمیمانه قدردانی کرد.

جمالی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد این قهرمانی، انگیزه‌ای مضاعف برای استمرار موفقیت‌های باشگاه سپاهان و دیگر قهرمانان استان اصفهان باشد و شاهد درخشش روزافزون ورزشکاران این دیار در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در ۲ اسلحه اپه و فلوره به میزبانی اصفهان برگزار شد و در پایان، سپاهان عنوان قهرمانی فلوره و آکادمی ورزش کردستان مقام نخست اپه را به دست آوردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.