ادامه بمباران مناطق مسکونی جنوب لبنان؛ ۱۴ نفر شهید شدند

الف شنبه 09 خرداد 1405 - 00:02
ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات هوایی خود به مناطق مسکونی جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

به گزارش تسنیم، خبرگزاری رسمی لبنان از ادامه بمباران روستاهای شهر مرجعیون در جنوب لبنان در ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض مستمر آتش بس خبر داد.

 این رسانه همچنین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه دبین در جنوب لبنان خبر داد.

شهرک السَريْرَة در جنوب لبنان هم هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شهرک برج قلاویه در جنوب لبنان هم هدف تجاوز هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

اداره دفاع مدنی در جنوب لبنان اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به شهرکهای مناطق صور و صیدا، دستکم 14 غیرنظامی به شهادت رسیده اند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.