پایان بی‌نتیجه مذاکرات پنتاگون؛ اصرار تل‌آویو بر تداوم جنگ در لبنان

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 01:41
یک منبع رسمی لبنانی اعلام کرد که مذاکرات دولت لبنان با اسرائیل در واشنگتن به جایی نرسیده است .

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع رسمی لبنانی اعلام کرد:  هیئت نظامی مذاکره‌کننده در پنتاگون، به درخواست خود برای برقراری آتش‌بس واقعی دست نیافت. این هیئت بر مطالبه آتش‌بس پافشاری کرد، اما با مخالفت مکرر اسرائیل مواجه شد.

هیئت لبنانی در این در از مذاکرات شامل شش افسر متخصص در امور مختلف به ریاست سرتیپ جورج رزق الله، مدیر عملیات ارتش بود.

این منبع در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: هیئت اسرائیلی از عقب‌نشینی از اراضی اشغالی لبنان خودداری کرده و ( به زعم خود) بر «نابودی (توانمندی‌های نظامی) حزب الله» اصرار کرد.

بر اساس این گزارش، دور جدید مذاکرات هئیت نظامی دولت لبنان، آمریکا و اسرائیل در پنتاگون، پس از گذشت بیش از 9 ساعت، پایان یافت و قرار است پنتاگون درباره این مذاکرات سه جانبه بیانیه‌ای صادر کند. 

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.