وزیر خارجه پاکستان: ابدا قرار نیست اسرائیل را به رسمیت بشناسیم

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 02:00
وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد: ابدا قرار نیست اسرائیل را به رسمیت بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اسحاق ‌دار پس از دیدار با مارکو روبیو در مقابل خبرنگاران گفت: شایعات زیادی در مورد توافق ابراهیم در گردش است. بگذارید روشن کنم که موضع پاکستان در این زمینه بسیار روشن و ثابت بوده است.

وی تفزود:  تا زمانی که فلسطین با الگوی پیش از 1967 به رسمیت شناخته نشود و قدس شریف پایتخت آن نگردد، هیچ انعطافی در این موضوع امکان‌پذیر نخواهد بود.

وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد:  پاکستان به موضع دیرینه خود در قبال فلسطین و غزه متعهد است و هیچ تغییری در سیاست اسلام‌آباد نسبت به اسرائیل بدون برقراری یک کشور مستقل فلسطینی رخ نخواهد داد. 

گفتنی است چند روز پیش ترامپ اعلام کرده بود که از چندین کشور از جمله پاکستان، عربستان سعودی و قطر درخواست کرده است به توافق ابراهیم بپیوندند.

انتهایپ یام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.