شهروند آمریکایی : حمله آمریکا به ایران یک حرکت فاشیستی بود

نامه نیوز شنبه 09 خرداد 1405 - 06:47
هیچ دلیلی برای جنگ با ایران وجود نداشت به معنای واقعی کلمه یعنی بدون دلیل موجه مردم را می‌کشید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک شهروند آمریکایی مخالف جنگ با ایران: هیچ دلیلی برای جنگ با ایران وجود نداشت؛ این یک جنگ انتخابی بود.

هیچ دلیلی برای جنگ در ایران وجود نداشت. این جنگ انتخابی بود که به معنای واقعی کلمه یعنی بدون دلیل موجه مردم را می‌کشید.

ایرانی‌ها به ما حمله نمی‌کردند و تهدید مستقیمی علیه ما وجود نداشت.

والدین من از جنگ جهانی دوم عبور کردند و نسل آن‌ها چنین اقداماتی را از نظر اخلاقی غیرقابل قبول می‌دانست.

آن‌ها این موضوع را ناپسند می‌دانستند که دیپلمات‌های ژاپنی در واشنگتن حضور داشته باشند و همزمان حمله پرل هاربر رخ دهد.

ما در حال مذاکره با ایرانی‌ها بودیم و در همان زمان به آن‌ها حمله کردیم."

رفتار ما یادآور همان رویکردی است که فاشیست‌های ژاپنی در دوران جنگ جهانی دوم در پیش گرفته بودند.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.