نقض گسترده آتش‌بس؛ تجاوزات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل علیه لبنان

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 07:18
رژیم صهیونیستی در ادامه نقض گسترده آتش بس مناطق جنوبی لبنان را هدف تجاوزات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنگنده های رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل منطقه کفر تبنیت واقع در نبطیه لبنان را هدف قرار دادند.

این حملات هوایی منطقه تله علی الطاهر در نبطیه را نیز در بر گرفت.

علاوه بر حملات هوایی، رژیم صهیونیستی مناطق بلاط و جبشیت را نیز زیر آتش توپخانه خود قرار داد.

همچنین منطقه حاروف در نبطیه و منطقه دبین نیز هدف قرار گرفتند.

پیشتر نیز وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به روستاهای معروب، عباسیه و طیر دبا در جنوب لبنان، ۱۱ نفر از جمله یک امدادگر شهید و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.