ورود ۲۵ هزار نفر طی ۲۴ ساعت از مرز مهران به کشور

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 07:41
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ورود ۲۵ هزار نفر طی ۲۴ ساعت از مرز مهران به کشور خبر داد.

حیدر دشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین وضعیت تردد در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: در حال حاضر در اوج زمان بازگشت زائران ایرانی قرار داریم و طبق آخرین آمارها، تاکنون بالغ بر ۲۲ هزار نفر از زائران از طریق این مرز وارد کشور شده‌اند که با احتساب ترددهای خروجی، مجموع آمار تردد امروز از مرز مهران به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه آمار نهایی ورود به کشور تا این لحظه به حدود ۲۵ هزار نفر رسیده است، افزود: از این تعداد، حدود ۷ هزار نفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شده و مابقی زائران با استفاده از خودروهای شخصی و سایر وسایل نقلیه راهی شهرهای خود شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه امروز به دلیل حجم بالای بازگشت زائران، روزی پرکار برای سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای است، تصریح کرد: خوشبختانه روند بازگشت زائران با سرعت و نظم خوبی در حال انجام است.

دشتی پور همچنین از تقویت ظرفیت جابه‌جایی در پایانه خبر داد و گفت: براساس فراخوان ابلاغ شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بیش از ۱۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان مستقر در پایانه مرزی مهران اضافه خواهد شد تا زائران عزیز با کمترین معطلی به مقاصد خود منتقل شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.