فرحبخش: تشکیل کلاس بیش از ۳۵ نفر در تمامی دوره های تحصیلی ممنوع شد

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 08:01
کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰ تشکیل کلاس بیش از ۳۵ نفر در تمامی دوره های تحصیلی ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا فرح بخش، گفت: شیوه‌نامه ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ به منظور تمهید مقدمات شروع باشکوه سال تحصیلی و با هدف تأمین نیروی انسانی متخصص، ساماندهی صحیح منابع، تحقق عدالت در دسترسی و بهبود مستمر کیفیت یادگیری به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه تشکیل کلاس بیش از ۳۵ نفر در تمامی دوره‌ها ممنوع است.

فرح بخش، با بیان اینکه اولویت تخصیص نیرو با معلم، مدیر واحد دولتی، سرپرست خوابگاه و نیروی کیفیت‌بخشی مدارس شبانه‌روزی است تاکید کرد: تخصیص نیروی انسانی برای اجرای این شیوه‌نامه، بر اساس تفاهم نامه اداره کل با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق صورت خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: لازم است جلسات «اتاق وضعیت» به‌صورت هفتگی در مناطق تشکیل و تمامی وضعیت‌های مرتبط با نیروی انسانی از جمله ورودی‌ها، خروجی‌ها، انتقالی‌ها، نیروهای نیمه‌وقت، مرخصی بدون حقوق و وضعیت نیاز و مازاد به‌صورت مستمر بررسی و صورت‌جلسه شود.

محمد رضا فرح بخش، با تأکید بر ضرورت پایبندی کامل مناطق به قراردادهای ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد: ملاک عمل در تمامی فرآیندها، قراردادهای رسمی منعقدشده میان اداره‌کل و مناطق است و خارج از چارچوب قرارداد، هیچ موضوعی مورد پذیرش نخواهد بود؛ بر همین اساس، نیاز و مازاد نیرو، جابه‌جایی‌ها و نقل‌وانتقالات نیز بر مبنای همین قراردادها انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.