شمار قطارهای مسافری در مسیر مشهد به ۳۱ مقصد افزایش یافت

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 08:13
مشهد-ایرنا- مدیر کل راه آهن خراسان گفت: با ورود نخستین قطار مسافربری از اردبیل طی روز جمعه به مشهد شمار قطارهای مسافربری در مسیر این کلانشهر به ۳۱ مقصد افزایش یافت.

مصطفی نصیری ورگ شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد قطارهای مسافربری از ۳۱ شهر و مرکز استان به مشهد برقرار است و جابجایی مسافر تقریبا در همه این مسیرها هم اکنون به صورت فعال انجام می شود.

وی ادامه داد: ظهر روز جمعه نخستین قطار مسافربری در مسیر اردبیل- مشهد با ۳۰۰ مسافر وارد ایستگاه راه آهن مشهد شد.

به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل، مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح راه‌آهن اردبیل اظهار کرد: طرح راه‌آهن اردبیل بیش از ۲۰ سال طول کشید تا به بهره‌برداری برسد و امروز نخستین قطار با حضور زائران بارگاه حرم مطهر رضوی راهی مشهد شد.

مطابق اعلام راه آهن خراسان در دی ماه ۱۴۰۴، روزانه ۷۶ رام قطار مسافری به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۳۰ شهر و مرکز استان تردد داشته اند، در حال حاضر آمار دقیقی از شمار مسافر و قطارهای مسافربری در مسیر مشهد از سوی متولیان اعلام نشده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.