توقیف اتوبوس با راننده ۱۸ ساله فاقد گواهینامه در کرمان

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 08:33
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور سیرجان–شهربابک با بیش از ۴۰ مسافر خبر داد که راننده آن تنها ۱۸ سال داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر معین الدینی، اظهار داشت: تیم‌های گشت پلیس راه سیرجان_شهربابک، یک دستگاه اتوبوس که با بیش از ۴۰ مسافر، بارفتارهای پرخطر و عدم رعایت اصول رانندگی در این محور در حال تردد بود را متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، راننده این اتوبوس تنها ۱۸ سال سن داشته و فاقد هرگونه گواهینامه و مجوز رسمی برای رانندگی می باشد که خودرو توقیف و راننده به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.