آماده ازسرگیری جنگ علیه ایران هستیم | انبار تجهیزات و مهمات ما کافی است

همشهری آنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 08:58
وزیر دفاع دولت آمریکا تهدید کرد اگر توافق با ایران صورت نگیرد، دولت ترامپ آماده بمباران مجدد ایران است.

به گزارش همشهری‌آنلاین رویترز نوشت: درحالیکه طبق گزارش‌ها ایران و آمریکا درحال مذاکره بر سر یک تفاهم اولیه برای پایان دادن به جنگ هستند، پیت هگست وزیر دفاع آمریکا تهدید کرد: واشنگتن آماده ازسرگیری جنگ علیه تهران است.

رییس پنتاگون که در اجلاس امنیتی سنگاپور شرکت کرده مدعی آمادگی کامل ارتش آمریکا برای حمله دوباره به ایران شد. او گفت: انبار تجهیزات و مهمات ما چه در آمریکا و چه در سرتاسر جهان آماده و کافی است و ما در بهترین وضعیت هستیم.

هگست گفت: ترامپ صبور است و می‌خواهد با ایران به توافقی برسد که طی آن تهران به سلاح هسته‌ای دست نیابد.

این ادعاها درحالی مطرح شده که ترامپ روز جمعه گفته بود در اتاق وضعیت کاخ سفید درحال بررسی یک توافق با ایران است. او مدعی شده بود از این پس کشتی‌هایی که در آن سوی تنگه هرمز گیر افتاده‌اند می‌توانند بدون هیچ مشکلی عبور کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.