مهروموم ۲۱ واحد صنفی متخلف در آبادان

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 09:06
آبادان ـ ایرنا ـ معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون، ۲۱ واحد صنفی متخلف در آبادان مهرو موم شدند.

یکتا سعیدی‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از آغاز جنگ تحمیلی سوم تاکنون، افزود: برای حفظ آرامش بازار، با هرگونه گران‌فروشی و تخلف صنفی، بدون مماشات و چشم‌پوشی برخورد خواهد شد.

وی افزود: از زمان آغاز شرایط ناشی از جنگ و فشارهای روانی بر بازار، اولویت اصلی تیم مدیریت اقتصادی شهرستان، تامین فراوانی کالاهای اساسی و نظارت پیوسته بر شبکه‌های تامین، توزیع و انبارها متمرکز شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان، با دادن اطمینان‌خاطر به شهروندان درباره ذخایر کالایی، بیان کرد: اقلامی مانند برنج، روغن، شکر، گوشت، مرغ و فرآورده‌های شیری به‌صورت شبانه‌روزی بررسی می‌شوند و پایش دقیق میزان ذخایر راهبردی و مصرف روزانه شهرستان نشان می‌دهد که هیچ‌گونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

سعیدی‌زاده گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی سوم، گشت‌های مشترک بازرسی در سطح بازار شهرستان انجام شده است که در نتیجه این بازرسی‌ها، ۲۵۰ متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در همین زمینه، از ابتدای جنگ تحمیلی سوم تاکنون، ۲۱ واحد صنفی متخلف پلمب شدند و پرونده‌های متعددی نیز به پلمب منجر شده است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان، با هشدار به متخلفان مبنی بر احتمال لغو پروانه کسب در صورت تکرار و پافشاری بر تخلف، گفت: مردم با ایفا کردن نقش نظارتی، هرگونه گران‌فروشی، درج نشدن قیمت یا انبار کردن غیرقانونی کالا را به سامانه ۱۲۴ اداره صمت و ۱۳۵، مراجع رسیدگی‌کننده، گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.

آبادان دارای هفت هزار واحد صنفی است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.