واکنش PGSA نسبت به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 09:22
نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در واکنش PGSA نسبت به تحریم از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «وزارت خزانه‌داری آمریکا اخیرا از تحریم PGSA خبر داده. PGSA  ضمن محکومیت این اقدام، تحریم‌شدن توسط کشوری را که رئیس آن به دزدی دریایی افتخار می‌کند، نشانه‌ای از عملکرد مثبت خود می‌داند. 

تسلط بر  تنگه هرمز را که در میدان و دیپلماسی به دست نیاوردید، با تحریم هم به دست نخواهید آورد.

علیرغم اقدامات تنش‌زای ایالات متحده در آب‌های  خلیج فارس و دریای عمان، این نهاد در راستای تسهیل تردد، بی‌وقفه به بررسی و ارائه مجوز عبور به شناورهای غیرمتخاصم ادامه می‌دهد. به زودی آماری از ماه اول فعالیت نهاد PGSA  منتشر خواهد شد.»

جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران , جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران ,

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.