آمریکا مدعی توقیف یک میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها شد/ بسنت: رفع محاصره علیه ایران به کندی صورت خواهد گرفت

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 09:24
اسکات بسنت وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید، دولت ایالات متحده ۱ میلیارد دلار از ارزهای دیجیتال ایرانی‌ها را توقیف کرد. او همچنین گفت:رفع محاصره علیه ایران به کندی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین،  وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شده که دولت این کشور یک‌ میلیارد دلار از دارایی ایرانی‌ها را توقیف کرده است.

به روایت فارس، در روزهای اخیر بحث آزادسازی ۱۲ میلیارد دلار از دارایی بلوکه شده ایران به عنوان پیش‌شرط توافق مطرح شده بود.

دارایی‌های به شکل رمزارز از دید حقوقی قابلیت ردیابی ندارند و مشخص نیست آمریکا تحت چه عنوانی نسبت به توقیف این میزان رمز ارز منتسب به ایرانی‌ها اقدام کرده است.

رفع محاصره علیه ایران به کندی صورت خواهد گرفت

وزیر خزانه‌داری آمریکا روز جمعه مدعی شده که رفع محاصره علیه ایران به کندی صورت خواهد گرفت.

 اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه گفته که هر گونه رفع محاصره علیه ایران با کندی صورت خواهد گرفت. 

او در پاسخ به سوالی درباره محاصره دریایی اعمال‌شده بر بنادر ایران گفت هر کاری در این زمینه به آهستگی انجام خواهد شد. 

 ساعاتی قبل‌تر رسانه‌های آمریکا گزارش دادند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز پنجشنبه به مدت نزدیک به دو ساعت در اتاق وضعیت کاخ سفید جلسه‌ای درباره ایران برگزار کرد. 
 
روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده که ترامپ علی‌رغم این هنوز تصمیمی درباره توافق با جمهوری اسلامی ایران نگرفته است. 

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.