قلی‌زاده به ایران برگشت

خبرورزشی شنبه 09 خرداد 1405 - 09:41
علی قلی‌زاده، وینگر تیم لخ پوزنان لهستان، پس از پارگی رباط صلیبی قدامی، برای انجام عمل جراحی به ایران سفر می‌کند

علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی تیم لخ پوزنان پس از پارگی رباط صلیبی قدامی در دیدار هفته سی و یکم لیگ اکستراکلاسا لهستان مقابل موتور لوبلین، حالا وارد مرحله درمانی و جراحی شده و قرار است برای انجام عمل به ایران سفر کند.

در جلسه‌ای داخلی میان مدیران باشگاه لخ پوزنان از جمله رئیس باشگاه، مدیر ورزشی توماش رزا و مدیر آکادمی مارچین وروبل، آخرین وضعیت این بازیکن و برنامه بازتوانی او مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده، قلی‌زاده عمل جراحی خود را در ایران و نزد پزشک مورد اعتمادش انجام خواهد داد؛ پزشکی که از متخصصان شناخت ‌شده در این حوزه محسوب می‌شود و سپس حدود سه ماه نخست دوران توانبخشی را در مرکز تمرینی تیم ملی ایران سپری خواهد کرد.

پس از این دوره، این بازیکن به اروپا برمی‌گردد و باشگاه لخ پوزنان درباره ادامه روند درمان و محل نهایی فیزیوتراپی او تصمیم‌گیری خواهد کرد که هنوز مشخص نیست ادامه ریکاوری در پوزنان انجام می‌شود یا در کشور دیگری.

قلی‌زاده در فصل گذشته نیز به دلیل مصدومیت‌های مختلف چندین ماه از میادین دور بود و در مجموع 29 بازی برای لخ انجام داد که حاصل آن 6 گل و 4 پاس گل بود و اخیرا هم قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2027 تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: عشق لهستانی‌ها به هافبک ایرانی/ علت تمدید قرارداد در اوج مصدومیت چه بود؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.