خط قرمز روبرتو پیاتزا روی نام عادل

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 10:11
عادل غلامی که از ابتدای اردوهای تیم ملی والیبال ایران حضوری فعال در تمرینات داشت، در نهایت از فهرست همراهان تیم برای سفر به برزیل کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، عادل غلامی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال نوجوانان، که از ابتدای اردوهای تیم ملی بزرگسالان حضوری فعال در تمرینات داشت، در آخرین روز از سوی روبرتو پیاتزا از کادر اعزامی کنار گذاشته شد و نتوانست همراه تیم ملی راهی برزیل شود.

روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، ترجیح داد رحمان محمدی‌راد و علی فتاحی را به عنوان دستیاران ایرانی خود انتخاب کند و عادل غلامی را از فهرست کادر فنی خط بزند.

غلامی که سابقه بازی در بالاترین سطح برای تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه دارد، پیش‌بینی می‌شد یکی از مسافران هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال باشد، اما این اتفاق رخ نداد. او احتمالاً دیگر به کادر فنی باز نخواهد گشت و شاید بر تمرینات بازیکنان باقی‌مانده در ایران نظارت کند.

عادل غلامی که سابقه حضور در المپیک ریودوژانیرو برزیل را همراه تیم ملی والیبال ایران در کارنامه خود دارد، می‌توانست کمک بزرگی برای بازیکنان، به‌ویژه سرعتی‌زن‌ها، باشد؛ اما سرمربی تیم ملی ترجیح داد او در کنار تیم اصلی حضور نداشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.