گودرزی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ماند/ تشکیل وبیناری صحن در روز یکشنبه

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 10:19
تهران - ایرنا - عباس گودرزی که در اجلاسیه سوم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگوی هیات رئیسه انتخاب شده است، از برگزاری جلسه فردا مجلس به صورت وبیناری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار سیاسی ایرنا، در جلسه امروز شنبه (۹ خردادماه) هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، عباس گودرزی که پیش از این هم سخنگوی هیات رئیسه بود، به عنوان سخنگوی هیات رئیسه در سومین اجلاسیه معرفی شد.

گودرزی پس از انتخاب در سخنانی کوتاه به خبرنگاران گفت: مقدمات برگزاری جلسات صحن مجلس به صورت رسمی و مقتضی در دست پیگیری است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد. با رسمی شدن جلسات صحن، چرخه قانونگذاری به روال عادی خود باز می‌گردد و نمایندگان علاوه بر جلسات کمیسیون‌ها و نشست‌های نظارتی جاری، فعالیت خود در صحن رسمی را نیز از سر می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان نهایی شدن این موضوع، جلسات صحن غیررسمی مجلس به صورت وبیناری (برخط) برگزار می‌شود. بر همین اساس، فردا (یکشنبه ۱۰خرداد) نیز جلسه صحن به همین شیوه و با حضور نمایندگان و یکی از وزرای دولت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در انتخابات هیات رئیسه مجلس در اجلاسیه سوم که ۴ خردادماه ۱۴۰۵ برگزار شد، محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس و علی نیکزاد و حمیدرضا حاجی بابایی به ترتیب عنوان نواب اول و دوم رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

همچنین محمد رشیدی، روح الله متفکر آزاد، فرشاد ابراهیم پور، مجتبی بخشی پور، احمد نادری، و سمیه رفیعی به عنوان دبیران و حجت الاسلام علیرضا سلیمی، سید جلیل میرمحمدی و عباس گودرزی به عنوان ناظر هیات رئیسه انتخاب شدند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.