سقوط مرگبار دو زن به سد گاران مریوان

شمال نیوز شنبه 09 خرداد 1405 - 10:25
سقوط یک خودروی پراید به سد گاران مریوان به جان‌باختن دو زن اهل نودشه انجامید.

در حادثه‌ای تلخ یک دستگاه خودروی سواری پراید جمعه شب در محدوده سد گاران مریوان به داخل آب سقوط کرد که در پی آن دو زن جوان جان خود را از دست دادند.

 

محمد خالد رضوانی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان، در تشریح جزئیات این حادثه می‌گوید: دو خانم اهل شهر نودشه با یک دستگاه پراید به داخل سد گاران سقوط کردند.

 

سقوط پراید به سد گاران مریوان؛ جان‌باختن دو زن نودشه‌ای

 

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم غواصی آتش‌نشانی شهرداری مریوان به محل اعزام شد و عملیات جست‌وجو و امدادرسانی آغاز گردید.

 

به گفته رضوانی، با تلاش نیروهای غواص، پیکر هر دو جان‌باخته از داخل آب خارج شد و به مراجع ذی‌ربط تحویل داده شد.

 

علت دقیق وقوع این حادثه همچنان در دست بررسی است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.