برترین‌های لیگ شمشمیربازی اسلحه‌های اپه و فلوره مردان معرفی شدند

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 10:42
قهرمانان اسلحه‌های اپه و فلوره مردان در پایان لیگ برتر شمشیربازی ایران مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، دور سوم و پایانی لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور که از روز پنجشنبه ۷ خرداد ماه جاری به میزبانی سالن شمشیربازی آکادمی زنده یاد روزبه سرهنگ پور و باشگاه سپاهان اصفهان جریان داشت پس از برگزاری ۵۶ دیدار در اسلحه اپه و ۳۰ دیدار در اسلحه فلوره به کار خود پایان داد.

در اسلحه اپه تیم تازه تأسیس یاسام کردستان با برگزاری ۱۴ دیدار و کسب ۴۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.‌ سپاهان اصفهان با ۳۸ امتیاز دوم شد و چادرملو اردکان با ۳۶ امتیاز در جایگاه سوم مسابقات قرار گرفت.

در اسلحه فلوره، سپاهان اصفهان با ۳۰ امتیاز و بدون باخت قهرمان شد. چادرملو اردکان با ۲۶ امتیاز دوم شد و جوانان سپاهان اصفهان با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم لیگ برتر ایستاد.

این رقابت‌ها به یاد و گرامیداشت شهید سرافراز امیر نصیرزاده ، وزیر شجاع وزارت دفاع برگزار شد.

این مسابقات در اسلحه سابر آقایان و سه اسلحه بانوان، بعد از مسابقات آسیایی هندوستان و نیمه دوم تیر ماه برگزار و به پایان خواهد رسید.

مراسم توزیع احکام، کاپها و مدال های مسابقات با حضور استاندار اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان و مسئولان استان و مسئولان فدراسیون در پایان رقابتها برگزار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.