شمار قطارهای مسافری در مسیر مشهد به ۳۱ مقصد افزایش یافت

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 10:42
مدیر کل راه آهن خراسان گفت: با ورود نخستین قطار مسافربری از اردبیل طی روز جمعه به مشهد شمار قطارهای مسافربری در مسیر این کلانشهر به ۳۱ مقصد افزایش یافت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مصطفی نصیری در گفتگویی با بیان اینکه در حال حاضر تردد قطارهای مسافربری از ۳۱ شهر و مرکز استان به مشهد برقرار است و جابه‌جایی مسافران در اغلب این مسیرها به‌صورت فعال انجام می‌شود، اظهارکرد: ظهر روز جمعه نخستین قطار مسافربری در مسیر اردبیل ـ مشهد با ۳۰۰ مسافر وارد ایستگاه راه‌آهن مشهد شد و بدین ترتیب اردبیل نیز به جمع مقاصد ریلی متصل به پایتخت معنوی ایران پیوست.

مدیرکل راه‌آهن خراسان با اشاره به توسعه شبکه حمل‌ونقل ریلی کشور، افزود: افزایش مقاصد ریلی مشهد می‌تواند نقش مؤثری در تسهیل سفر زائران و ارتقای خدمات حمل‌ونقل ریلی ایفا کند.

بر اساس اعلام پیشین راه‌آهن خراسان، تا دی‌ماه سال ۱۴۰۴ روزانه ۷۶ رام قطار مسافری به‌صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد و ۳۰ شهر و مرکز استان تردد داشتند. با اضافه شدن مسیر اردبیل، تعداد مقاصد ریلی مسافری مشهد به ۳۱ مقصد افزایش یافته است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.