بلومبرگ: تلفات حمله موشکی اخیر ایران به پایگاه آمریکا در کویت

عصر ایران شنبه 09 خرداد 1405 - 11:16
بر اساس این گزارش، همچنین یک پهپاد Reaper آمریکایی در اثر این حمله منهدم و دیگری به شدت آسیب دیده است.

خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ اعلام کرد در حمله موشکی اخیر ایران به پایگاه هوایی " علی السالم" کویت، چندین نظامی آمریکایی زخمی و به دو پهپاد MQ-9  Reaper  آمریکا آسیب جدی وارد شده است. 

به گزارش عصرایران، بلومبرگ چند روز پس از حمله  تلافی جویانه هفته گذشته ایران به پایگاه عالی السالم کویت به تلافی حمله هوایی آمریکا به حوالی فرودگاه بندر عباس، درباره تلفات این حمله موشکی ایران نوشت: قطعات موشک رهگیری شده فاتح-110 ایرانی به رغم رهگیری، به پایگاه هوایی علی السالم برخورد کرده و باعث جراحات جزئی 5 پرسنل و پیمانکار آمریکایی شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین یک پهپاد Reaper آمریکایی در اثر این حمله منهدم و دیگری به شدت آسیب دیده است.

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید