مدیر تیم ملی فوتبال ایران پس از برد امشب این تیم مقابل گامبیا گفت: کمپ مکزیک را فیفا پیشنهاد داد و آنها باید بگویند چه اتفاقی رخ داده است.
مهدی محمدنبی پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل گامبیا گفت" بازی خوبی بود. با هر حال نیاز به جنین دیدارهایی داریم تا امادگی کسب کنیم. ما کمپ را پذیرفتیم و یک هفته دیگر راهی مکزیک می شویم. امروز به فیفا ایمیل زدیم تا هر چه سریعتر بگویند فیفا چه روزی صادر می شود
مدیر تیم ملی فوتبال بزرگسالان ادامه داد: نیاز به ویزای مولتی مکزیک و آمریکا داریم و احتمالا این هفته انجام می شود. افکار عمومی در سایر کشورها به تیم ملی ایران علاقه پیدا کرده اند. تمرکز بازیکنان و عوامل تیم ما روی آماده سازی است .
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.