آخرین وضعیت جسمانی حسن کامرانی‌فر

خبرورزشی شنبه 09 خرداد 1405 - 12:52
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال پس از تصادف و چند عمل جراحی، همچنان در بستر بیماری است.

حسن کامرانی‌فر داور بازنشسته و دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال حدود یک ماه پیش در شهر مشهد بعد از تصادف به شدت مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. 

خانم سهمی همسر حسن کامرانی‌فر در این باره گفت: آقای کامرانی‌فر اصلاً شرایط جسمانی خوبی ندارد. به خاطر عمل‌های زیادی که انجام داده به شدت درد داد. کامرانی‌فر در از ناحیه کتف، ترقوه، کمر، ران، لگن، زانو و مچ پا تحت عمل جراحی قرار گرفته و سر او هم 35 بخیه خورده است. خدا را شکر الان از لحاظ سر و گردن و نخاع وضعیت خوبی دارد، اما به دلیل تعداد عمل‌های زیادی که انجام داده، از درد شدیدی رنج می‌برد.

وی در خصوص عیادت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از کامرانی‌فر گفت: آقای تاج به همراه رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به منزل ما آمدند و از کامرانی‌فر عیادت کردند. 

«آیا وعده ای برای کمک به حسن کامرانی‌فر داده شد؟» همسر حسن کامرانی‌فر در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: وعده‌ای ندادند و کمکی هم نکردند. بیش از یک میلیارد تومان تا الان هزینه شده و دو هفته دیگر هم باید دو عمل جراحی دیگر انجام دهیم. خدا را شکر بابت هزینه‌ها  مشکلی نداریم، اما در این مواقع هر ارگان و سازمانی وظیفه حمایت از کسی را دارد که در آنجا زحمت کشیده است. 

وی درباره آخرین پیش‌بینی پزشکان از وضعیت سلامتی حسن کامرانی‌فر گفت: الان در بدن او پلاتین بوده و چندین عمل جراحی سخت و دشوار انجام داده است. همانطور که گفتم باید دو عمل دیگر هم انجام دهد. خدا را شکر خطر رفع شده ولی دوران نقاهت باید طی شود. 

بیشتر بخوانید: عیادت رئیس فدراسیون از داور بین المللی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.