پایان شکست‌ناپذیری شهربابک بعد از 15 بازی/ بزرگ‌ترین رکورد لیگ دست‌نخورده ماند!

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 12:55
مس شهربابک در شکستن رکورد بزرگ فوتبال ایران در نباختن های متوالی ناکام ماند.

به گزارش "ورزش سه"، مس شهربابک به عنوان شگفتی‌ساز لیگ یک در بازی اخیر خود مقابل سایپای تهران شکست خورد و صدرجدول رقابت‌ها را از دست داد. اتفاقی که علاوه بر تلنگری جدی به قاسم شهبا و شاگردانش در مسیر صعود به لیگ برتر یک رکورد مهم را از آنها گرفت.

تا پیش از بازی اخیر، آخرین باری که مس شهربابک در لیگ یک شکست خورده بود به هفته دهم برمی‌گردد. جایی که آنها مقابل صنعت نفت آبادان یک بر صفر بازنده شدند. از آن زمان تا بازی هفته بیست و ششم مقابل سایپا شاگردان قاسم شهبا هیچ باختی را در کارنامه نداشتند.

در تاریخ رقابت های لیگ دسته اول سه فصل پیش استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش 18 هفته نباختن متوالی(این رکورد در طول دو فصل 31 بازی بود) را تجربه کرده بود و رویای شهربابکی‌ها برای شکستن این رکورد رنگ باخت.

با این حال شاگردان قاسم شهبا برای ادامه مسیر خود تلاش می‌کنند. آنها امیدوارند کارشان در پایان فصل جاری به صعود به لیگ برتر ختم شود؛ هرچند که کار دشواری تا پایان مسابقات پیش رو دارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.