پل طبیعت امشب نارنجی می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 12:58
پل طبیعت امشب به مناسبت روز جهانی ام‌اس به رنگ نارنجی در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی ام اس و جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از این بیماری، نمادهای شهری در دنیا تغییر رنگ می‌دهند که پل طبیعت نیز در این مسئولیت اجتماعی همراه می‌شود.

ام اس یکی از بیماری‌های خاص است که در سال‌های اخیر با رشد بسیاری همراه بوده. بخش زیادی از جمعیت این بیماران را جوانان تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر انجمن ام اس ایران بیش از ۱۲۰ هزار نفر عضو دارد.

همچنین انجمن ام اس ایران چهل‌ویکمین عضو فدراسیون جهانی ام اس است. آخرین چهارشنبه ماه می میلادی توسط فدراسیون جهانی ام اس، به نام این بیماری (MS) نامگذاری شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.