دومین نقره شه‌پری در دوومیدانی جوانان آسیا/ هت‌تریک دختران در هنگ‌کنگ

خبرگزاری تسنیم شنبه 09 خرداد 1405 - 14:20
هانیه شه‌پری دومین مدال نقره‌اش در مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان برگزاری سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در هنگ‌کنگ، بعد از ظهر امروز (شنبه) هانیه شه‌پری ملی‌پوش تیم ایران در ماده 3000 متر موفق شد با ثبت رکورد 9:49.42 دقیقه به عنوان نایب قهرمانی دست یابد.

شه‌پری در این رقابت رکورد ملی 3000 متر جوانان و بزرگسالان ایران را هم شکست. رکورد ملی جوانان ایران پیش از این با زمان 9:58.44 دقیقه در اختیار خود هانیه شه‌پری بود. رکورد ملی بزرگسالان ایران نیز با زمان 9:54.11 دقیقه در اختیار پریچهر شاهی بود.

در این رقابت «شانگو پان» ورزشکار چینی با رکورد 9:36.02 دقیقه به عنوان قهرمانی رسید و «دیلنوزا هوشموا» ورزشکار ازبکستانی با ثبت زمان 10:29.72 دقیقه سوم شد.

شه‌پری روز گذشته در ماده 3000 متر با مانع نیز به مدال نقره رسید و ضمن ثبت رکورد جدید ملی، سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را هم کسب کرده بود.

مریم احمدی دیگر ملی پوش کشورمان نیز در روز نخست مسابقات در ماده 1500 متر به مدال نقره دست یافت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.