بیماران نیاز به خون را فراموش نکنیم

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 15:31
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه از مردم واجد شرایط خواست تا با اهدای خون، در تأمین ذخایر لازم به‌ویژه در دهه امامت و کرامت مشارکت کنند.

مریم میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در استان کرمانشاه با اشاره به پویش نذر قربانی، اظهار کرد: اهدای خون بهترین حرکت برای نجات یک زندگی است ، با اهدای خون جهان را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به کاهش مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون افزود: در این ایام مبارک عید قربان و عید غدیرخم بیماران نیاز به خون را فراموش نکنیم، انتقال خون کرمانشاه در روز عید قربان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر پذیرای شهروندان است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به نیاز به تمامی گروه‌های خونی تصریح کرد: اهدای خون، هدیه‌ زندگی است؛ با اهدای خون خود، شانس زنده ماندن بیماران نیازمند را افزایش دهیمدچرا که  این یک عمل انسانی و ارزشمند می‌تواند سرنوشت بسیاری را تغییر دهد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.