رئیس جمهور قهرمانی زنان والیبال را تبریک گفت

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 15:33
رئیس جمهوری در پیامی درخشش زنان ایران در رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی (کاوا) و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را تبریک گفت.

به گزارش گورزش سه"،  مسعود پزشکیان در پیامی با تبریک قهرمانی تیم والیبال بانوان کشورمان در رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی تصریح کرد: این پیروزی ارزشمند، نشان داد زنان این مرز و بوم، با اتکا به استعداد، پشتکار و روحیه بلند خود، در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی، توانایی فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی دارند.

متن کامل پیام رئیس جمهوری به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درخشش بانوان شایسته کشورمان در رقابت‌های والیبال آسیای مرکزی (کاوا) و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات برای دومین دوره پیاپی، یک بار دیگر توان، همت و ظرفیت بزرگ زنان ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
این پیروزی ارزشمند، نشان داد زنان این مرز و بوم، با اتکا به استعداد، پشتکار و روحیه بلند خود، در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی، توانایی فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی دارند.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این قهرمانی به ملت بزرگ ایران، کادر فنی، مربیان و اعضای پرتلاش تیم ملی والیبال زنان، از زحمات آنان قدردانی نموده و تداوم موفقیت، سربلندی و افتخارآفرینی بانوان عزیز کشورمان را در پرتو الطاف الهی مسئلت دارم.
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.