افزایش ۵ درصدی تولید برق در نیروگاه شهیدرجایی

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 15:36
مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی از تولید بیش از یک میلیارد و ۷۷۷میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در ۲ماه اول امسال و افزایش ۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ «ابوالفضل موتابها» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی با اعلام این خبراظهارکرد: در ۲ماه اول امسال، یک میلیارد و ۷۷۷میلیون و ۷۴۷هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای سیزده گانه نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی الکتریکی تولید شده، ۸۵۶میلیون و ۲۴۸هزار کیلووات ساعت در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و ۹۲۱میلیون و ۴۹۹هزار کیلووات ساعت در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

مدیرنیروگاه-شهیدرجایی.jpg

مدیرعامل نیروگاه شهیدرجایی عنوان کرد: در بازه زمانی ۲ماه اول امسال، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه ۵/۳۶درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

موتابها خاطرنشان کرد: نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که به عنوان یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور، تلاش می کند با تولید حداکثری انرژی در تابستان  ۱۴۰۵ نقش بسزایی در پایداری  شبکه برق سراسری و تامین برق استان قزوین داشته باشد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.