رشد ۶ درصدی تردد بین‌استانی در کرمان طی اردیبهشت‌ماه

خبرآنلاین شنبه 09 خرداد 1405 - 16:11
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از ثبت ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۵۹۹ فقره تردد بین‌استانی در راه‌های مواصلاتی این استان طی اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عبدالهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این آمار اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شاهد رشد ۶ درصدی در حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی با اشاره به تحلیل داده‌های سامانه‌های پلاک‌خوان، افزود: سهم استان‌های تهران و آذربایجان شرقی از مجموع خودروهای ورودی به کرمان، ۶ درصد بوده است. همچنین استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، هرمزگان و اصفهان بیشترین سهم را در مقاصد سفرهای بین‌استانی به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان در ادامه به بررسی محورهای پرتردد اشاره و بیان کرد: بیشترین حجم تردد در محورهای ماهان به کرمان (هفت‌باغ علوی)، بم به زاهدان و باغین به کرمان ثبت شده است.

 عبدالهی گفت: هم‌اکنون ۱۵۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۱۲۴ دستگاه دوربین شمارشگر تردد و ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح استان کرمان فعال هستند و بر ایمنی و نظم جاده‌ای نظارت دارند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.