۶۰ هزار انشعاب غیرمجاز برق در تهران شناسایی شد

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 16:42
تهران- سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق (مهتاب) تاکنون، ۸۴ هزار و ۲۴۲ انشعاب جدید در شهرستان‌های استان تهران نصب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودی،بعد از ظهر شنبه، در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای اجرای طرح مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق (مهتاب) تاکنون، ۸۴ هزار و ۲۴۲ انشعاب جدید در شهرستان‌های استان تهران نصب شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به هدف گذاری این طرح برای کاهش تلفات شبکه برق استان از ۱۳.۸ درصد به کمتر از ۱۰ درصد، اظهار داشت: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز، تعویض کنتورهای معیوب، نصب خازن و اتوبوستر، کنترل و پایش هوشمند شبکه و جایگزینی شبکه‌های سیمی و فشار متوسط با مقاطع پایین از مهم‌ترین اقدامات طرح مهتاب است.

وی با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۵۰۰ کنتور معیوب شناسایی و ۶۰ هزار مورد انشعاب غیرمجاز در استان برآورد شده، افزود: طرح مهتاب تاکنون گام‌های مؤثری در راستای بهینه‌سازی شبکه و کاهش تلفات انرژی در استان تهران برداشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.