دورخیز تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران برای کسب سهمیه ناگویا

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 17:13
تهران- ایرنا- تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی ناگویا از 28 در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری مردان ایران جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، از امروز آغاز شد.

پیش از این و پس از برگزاری مسابقه انتخابی درون‌اردویی؛ مهدی احمدی کهنی، محمدرضا خسرونژاد، امیرعباس مجاهد و ،هومن حعفری، به‌عنوان نفرات اعزامی به این رقابت‌ها انتخاب شدند.همچنین مهدی الفتی نیز با نظر کادر فنی تیم ملی از قبل حضورش در ترکیب اعزامی قطعی شده بود.

ملی‌پوشان کشورمان در این اردو تمرینات نهایی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پشت سر خواهند گذاشت. تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران در این مسابقات علاوه بر رقابت برای کسب مدال، به دنبال کسب سهمیه تیمی بازی‌های آسیایی ناگویا نیز خواهد بود.

رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا از ۲۸ خردادماه به میزبانی چین برگزار می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.