ساعی: مبینا را با یک مسابقه قضاوت نمی‌کنیم

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 17:24
حذف زودهنگام مبینا نعمت‌زاده در قهرمانی آسیا با واکنش انتقادی ساعی همراه شده است.

به گزارش " ورزش سه"، با پایان بیست‌و هفتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در مغولستان، یکی از اتفاقات بحث‌برانگیز کاروان ایران حذف مبینا نعمت‌زاده در وزن ۵۳- کیلو بود؛ تکواندوکاری که مدال برنز المپیک را در کارنامه دارد و چند ماه قبل هم در رقابت‌های جهانی امیدها عملکرد قابل توجهی داشت.

همان زمان پیگیری‌ها نشان داد که نعمت‌زاده پیش از اعزام از ناحیه زانو و ACL دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و حتی در مقطعی تصمیم بر این بوده که اصلا به مسابقات اعزام نشود. با این حال، او با همراهی تیم پزشکی و انجام تمرینات سبک‌تر، در نهایت راهی مغولستان شد و پس از استراحت در دور نخست، ابتدا حریف تایلندی را شکست داد اما در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل نماینده کره‌جنوبی مغلوب شد تا از رسیدن به مدال بازبماند.

در همین رابطه هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، صریحا از عملکرد نعمت‌زاده ابراز نارضایتی کرده و گفته: انتظار ما از نعمت‌زاده بیشتر از این ها بود. البته او آسیب‌دیدگی زانو داشت که خیلی او را در تمرینات پیش از اعزام به مسابقات اذیت کرد. مبینا نعمت‌زاده در مجموع عملکرد خوبی در این مسابقات نداشت و باید خیلی بیشتر از این‌ها تلاش کند تا بتواند به موفقیت برسد.

2449660

رئیس فدراسیون تکواندو همچنین درباره آینده نعمت‌زاده و مسیر بازگشت او به اردوهای تیم ملی توضیح داده که تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده کمیته فنی است؛ هرچند او با یادآوری جایگاه نعمت‌زاده به عنوان یکی از قهرمانان تکواندو ایران، تاکید کرد: «باید انصاف داشته باشیم چرا که نعمت‌زاده قهرمان ماست اما در این دوره نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.