استاندار: مازندران متولی تهیه و تدوین لایحه توسعه استان‌های شمالی شد+ فیلم

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 17:30
ساری - ایرنا- استاندار مازندران با ذکر این نکته که اعتماد بین مردم و مسوولان با عملیاتی شدن وعده های دولت چهاردهم عمیق تر شده است از برنامه‌ریزی برای تدوین «لایحه توسعه استان‌های شمالی» خبر داد و گفت: شرایط خاص مازندران و سایر استان‌های شمالی ایجاب می‌کند که برخی قوانین و مقررات متناسب با ویژگی‌های این مناطق بازنگری و اصلاح شوند و ربیس جمهور این مسوولیت مهم و سنگین را بر عهده این استان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مهدی یونسی رستمی روز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران در ساری افزود: تمامی وعده های داده شده در دولت چهاردهم در استان مازندران طبق برنامه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طرح های عمرانی به خصوص طرح های زیرساختی مازندران با اعتبار ویژه پیگیری شده است ، ادامه داد: امسال بخشی از طرح تعریض محور هراز با ۴.۲ همت افتتاح شده است. محور گلوگاه و دامغان با ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مولد سازی اعتبار گرفت و محور سوادکوه هم ۱.۷ همت اعتبار دارد.

استاندار مازندران تصریح کرد: جاده قزوین- الموت -تنکابن نیز ۱.۵ همت اعتبار دارد. سازندگی در مازندران از آغاز به کار دولت چهاردهم تشدید پیدا کرد و طبق برنامه حرکت می کند.

فیلم- توضیحات استاندار مازندران از طرح‌های توسعه‌ای استان و چالش‌های پیش رو

00:00
00:00
Download

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.