شبیخون رقیب پرز به لیگ قهرمانان با 4 اتوبوس!

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 17:54
انریکه ریکلمه با چهار اتوبوس «به فینال لیگ قهرمانان یورش برد: «از شب لذت ببرید، برمی گردیم»

به گزارش "ورزش سه"نامزد ریاست باشگاه رئال مادرید چهار اتوبوس تبلیغاتی را در فاصله چند متری ورزشگاه پوشکاش آرنا، محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و آرسنال، به حرکت درآورد.

شاهکار یا تحریک؛ اینگونه می‌توان اقدامی را تعریف کرد که انریکه ریکلمه چند ساعت مانده به آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا بین پاری سن ژرمن و آرسنال انجام داد. نامزد ریاست باشگاه رئال مادرید، که در صورت انتخاب از سوی اعضا، چندین وعده مرتبط با این رقابت‌ها را در برنامه‌هایش گنجانده است، تصمیم گرفت با به نمایش گذاشتن چهار اتوبوس در بوداپست، برای کمپین خود تبلیغ کند.

2455774

روی تمام این اتوبوس‌ها دو شعار نوشته شده بود که می‌تواند به عنوان یک هشدار برای همه باشگاه‌های اروپایی حاضر در این رقابت‌ها تلقی شود: روی دو اتوبوس نوشته شده بود: «از امشب لذت ببرید، ما برمی‌گردیم». روی بقیه نیز شعار «رقیبان می‌آیند و می‌روند؛ این رئال مادرید است که بازمی‌گردد» به چشم می‌خورد.

فلورنتینو پرز نیز در بوداپست حضور دارد

فلورنتینو پرز به دعوت یوفا در این شهر مجارستان حضور دارد. این نامزد ریاست باشگاه نیز می‌خواهد از اقامت خود در بوداپست و حضورش در فینال لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند تا پرونده‌ای حاوی اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط باشگاه درباره «پرونده نگریرا» را به چفرین تحویل دهد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.