معاون استاندار یزد: مطالبات پرستاران در سطح ملی پیگیری می‌شود

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 18:08
یزد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مطالبات پرستاران که نقش مهمی در سلامت افراد جامعه دارند در سطح ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، « اسماعیل دهستانی » روز شنبه در نشست با جمعی از نمایندگان جامعه پرستاری استان با شنیدن مطالبات و دغدغه‌های آنان از پیگیری موضوعات در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی ضمن تشکر از فعالیت مخلصانه جامعه سخت کوش پرستاری یزد افزود: برای بررسی مسائل مورد اختلاف و مبهم کارگروهی مشترک با حضور نمایندگان پرستاران، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری تشکیل خواهد شد.

این مسوول بر ضرورت شنیدن مطالبات بدنه پرستاری تأکید کرد و خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، اهمیت پیگیری منظم جمع‌بندی این نشست و دستیابی به نتایج اجرایی را یادآور شد.

در این نشست برخی از مطالبات پرستان استان مطرح شد.

حدود پنج هزار و ۱۲۵ پرستار در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه هزار و ۳۴۰ نفر در بیمارستان‌های دولتی و بقیه در بیمارستان‌های خصوصی به بیماران خدمات ارائه می کنند.

استان یزد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.