جلسه مهم باشگاه استقلال در مورد تورنمنت ۶ جانبه

خبرورزشی شنبه 09 خرداد 1405 - 18:14
باشگاه استقلال صبح شنبه تکلیف خود پیرامون طرح برگزاری تورنمنت ۶ جانبه را مشخص کرد و دوباره با صراحت روی این نکته انگشت گذاشت که هرگز در چنین رویدادی حاضر نمی‌شود.

بعد از اینکه پرسپولیس با صراحت مدعی شد در صورت معرفی شدن استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت عنوان نماینده اول ایران در لیگ نخبگان، قضیه را از طریق شکایت به فیفا و دادگاه عالی ورزش پیگیری می‌کند، استقلال نیز قاطعانه از طریق علی تاجرنیا اعلام کرد تحت هیچ شرایطی حاضر نیست در تورنمنت ۶ جانبه با حضور تیم‌های بالای جدول برای تعیین قهرمان و نمایندگان آسیایی ایران حضور یابد.

در همین راستا صبح شنبه جلسه‌ای با حضور برخی مدیران استقلال داخل ساختمان این باشگاه واقع در منطقه سعادت آباد برگزار شد و طی آن مقرر گردید با توجه به تاکید مدیرعامل مبنی بر عدم حضور در تورنمنت ۶ جانبه، موضع آبی‌پوشان عوض نشود و تمام ارکان مدیریتی و فنی مجموعه در مواجهه با رسانه‌ها تاکید داشته باشند که استقلال در چنین تورنمنتی حاضر نمی‌شود و با پرسپولیس و ۴ تیم دیگر بازی نخواهد کرد. همچنین در نشست مذکور هماهنگی‌های لازم نیز صورت گرفت تا اگر استقلال روز دهم خرداد به عنوان نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا معرفی شد، پیرامون زمان آغاز دور جدید تمرینات مقدمات لازم فراهم آید.

بیشتر بخوانید: ما می‌توانیم قهرمان جام جهانی شویم/ امیدوارم ایران از گروهش صعود کند/ استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.