به گزارش عصر روز شنبه روابط عمومی دادستانی یزد، « علی موحدنیا » افزود: بر اساس گزارشهای مردمی، گشت بازرسی برخورد با احتکار دادستانی یزد موفق به شناسایی و کشف انباری حاوی این میزان مس احتکار شده شد.
وی گفت: در این بازرسی که مأموران پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشتند ، مسهای کشف شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد و با دستور قضایی کالای مکشوفه توقیف و انبار مذکور پلمب شد.
این مسوول به اهمیت همراهی مردم در انجام وظایف در سطح استان اشاره و تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
موحدنیا با تأکید بر عزم جدی دادستانی استان برای مقابله با احتکار، هشدار داد: هرگونه دپوی کالا در انبارها بدون ثبت در سامانه جامع انبارها، احتکار محسوب شده و به طور قاطع با آن برخورد خواهد شد.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار مراتب را از طریق سامانه گزارش مردمی اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دادستانی کل کشور به نشانی https://dadsetani.ir/ehtekar اطلاع دهند.












