۳۰۰ میلیارد ریال مس احتکار شده در یزد کشف شد

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 18:34
یزد- ایرنا- معاون دادستان مرکز استان یزد از کشف انباری حاوی ۱۵ تن مس احتکار شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در بازرسی گشت برخورد با احتکار دادستانی، این محموله توقیف و انبار مربوطه پلمب شد.

به گزارش عصر روز شنبه روابط عمومی دادستانی یزد، « علی موحدنیا » افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی، گشت بازرسی برخورد با احتکار دادستانی یزد موفق به شناسایی و کشف انباری حاوی این میزان مس احتکار شده شد.

وی گفت: در این بازرسی که مأموران پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشتند ، مس‌های کشف شده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد و با دستور قضایی کالای مکشوفه توقیف و انبار مذکور پلمب شد.

این مسوول به اهمیت همراهی مردم در انجام وظایف در سطح استان اشاره و تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی، متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

موحدنیا با تأکید بر عزم جدی دادستانی استان برای مقابله با احتکار، هشدار داد: هرگونه دپوی کالا در انبارها بدون ثبت در سامانه جامع انبارها، احتکار محسوب شده و به طور قاطع با آن برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار مراتب را از طریق سامانه گزارش مردمی اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دادستانی کل کشور به نشانی https://dadsetani.ir/ehtekar اطلاع دهند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.