حسم به من می‌گوید امشب قهرمان می‌شویم

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 18:40
کمتر از یک ساعت تا شروع فینال لیگ قهرمانان دستیار لوئیس انریکه از حس مثبت درون تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل پل، دستیار لوئیس انریکه در پاری سن ژرمن، پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال با اسکای گفتگو کرد.

شب قبل از بازی را چگونه سپری کردید؟

احساسات دیروز بسیار مثبت بود؛ درست مثل حسی که یک سال پیش در مونیخ داشتیم. ما انرژی بسیار مثبتی احساس کردیم و هیجان زیادی هم در ارتباط با مسابقه ای مثل این وجود دارد.

آرسنال روی ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک است. چه راهکاری دارید؟

آن ها بهترین تیم اروپا در ضربات ایستگاهی هستند، اما ما به این موضوع عادت داریم و فصل گذشته هم در لیگ قهرمانان مقابل آرسنال بازی کرده ایم. تلاش می کنیم آن ها را مهار کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.