سقوط کردند و یک سال بعد به سری آ برگشتند

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 18:51
آث مونزا تنها یک فصل پس از سقوط به سری بی، دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایتالیا صعود کرد؛ این در حالی است که جمعه شب در دیدار برگشت پلی آف برابر کاتانتزارو با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، مونزا تنها یک فصل پس از سقوط به سری بی، دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایتالیا صعود کرد؛ این در حالی است که جمعه شب در دیدار برگشت پلی آف برابر کاتانتزارو با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد.

آث مونزا تنها یک فصل پس از سقوط به سری بی، دوباره به بالاترین سطح فوتبال ایتالیا صعود کرد؛ این در حالی است که جمعه شب در دیدار برگشت پلی آف برابر کاتانتزارو با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد.

2182275

با توجه به اینکه مجموع دو بازی 2 بر 2 مساوی شد، مونزا به دلیل رتبه بهتر در مرحله لیگ سری بی صعود کرد؛ مونزا فصل را در رده سوم تمام کرده بود و کاتانزارو پنجم شده بود.

این صعود دقیقاً چهار سال پس از نخستین صعود تاریخ مونزا به سری آ در سال 2022 رقم خورد؛ زمانی که مالک باشگاه سیلویو برلوسکونی بود.

برلوسکونی، نخست وزیر پیشین ایتالیا و غول رسانه ای که پیش تر مالک آث میلان بود، در سال 2018 مونزا را در حالی خرید که این تیم در سطح سوم فوتبال ایتالیا بازی می کرد.

پس از سقوط مونزا به سری بی در سال 2025، این باشگاه به شرکت سرمایه گذاری آمریکایی بکت لِین ونچرز فروخته شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.