مدیریت تنگه هرمز توسط نیروهای مسلح ایران با اقتدار اعمال می‌شود

مشرق نیوز شنبه 09 خرداد 1405 - 19:12
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا در پیامی اعلام کرد: هشدار داده می‌شود هرگونه اقدام شناورهای نظامی جهت مداخله در مدیریت تنگه هرمز یا ایجاد اختلال در تردد، مورد هدف قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، متن کامل بیانیه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به شرح زیر است:

«مدیریت تنگه هرمز توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل اعمال می‌شود.

با توجه به یکپارچگی این مسیر، تأکید می‌شود: کلیه کشتی‌ها، شناورهای تجاری و نفتکش‌ها صرفاً ملزم به تردد از مسیرهای تعیین‌شده و اخذ مجوز از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. هرگونه تخلف از این ضوابط، امنیت تردد آن‌ها را با مخاطره جدی مواجه خواهد کرد.

همچنین هشدار داده می‌شود: هرگونه اقدام شناورهای نظامی جهت مداخله در مدیریت تنگه هرمز یا ایجاد اختلال در تردد، مورد هدف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.»

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.