پرسپولیس علیه سازمان لیگ به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می‌کند

الف شنبه 09 خرداد 1405 - 19:30
با اعلام نمایندگان ایران برای حضور در فصل آتی رقابت‌های آسیایی، باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برتر فوتبال شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، در پی اعلام رسمی دبیر سازمان لیگ مبنی بر پایان زودهنگام رقابت‌های لیگ برتر و ملاک قرار دادن جدول رده‌بندی در وضعیت فعلی جهت معرفی نمایندگان ایران به آسیا، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای تلویحی، از ارجاع این پرونده به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خبر داد.

مدیران پرسپولیس معتقدند سازمان لیگ با زیر پا گذاشتن استانداردهای برگزاری مسابقات، حقوق تیم‌ها را تضییع کرده است. از نگاه باشگاه، توجیه ناتمام ماندن لیگ در حالی که سایر رده‌های فوتبالی در ایران فعال هستند، فاقد وجاهت قانونی است.

پرسپولیس با طرح این شکایت، به دنبال شفاف‌سازی در خصوص چرایی عدم برگزاری بازی‌های باقی‌مانده و اعتراض به مهندسیِ سهمیه‌های آسیایی است.

باید دید سازمان لیگ چه واکنشی به این تهدید جدی حقوقی خواهد داشت و آیا این چالش بین‌المللی، روند اعلام نمایندگان ایران به AFC را با بن‌بست مواجه می‌کند یا خیر.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.