نود و یکمین اجتماع مردمی "نحن المنتقمون" در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری مهر شنبه 09 خرداد 1405 - 19:35
کرمانشاه - در ادامه برنامه‌های حماسی و مستمر اجتماعات شبانه،موج نود و یکم از اجتماع بزرگ مردمی «نحن المنتقمون» شامگاه شنبه در بلوار طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای تداوم جریان حماسی و خودجوش استکبارستیزی و پاسداشت شعائر جبهه مقاومت در غرب کشور، نود و یکمین اجتماع بزرگ و منسجم مردمی تحت عنوان «نحن المنتقمون»، شامگاه امشب شنبه ۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

این آیین معنوی و پرشور که در چارچوب برنامه‌های تبیینی هفته چهاردهم این حرکت پویا و مستمر پایه‌ریزی شده است، رأس ساعت ۲۱:۰۰ امشب با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، نخبگان، جوانان انقلابی و عموم شهروندان متدین و ولایت‌مدار کرمانشاهی آغاز می‌شود تا بار دیگر تجلی پایدار انسجام مردمی در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب به نمایش گذاشته شود.

مسیر راهپیمایی و تجمع باشکوه امشب مراجعان و شرکت‌کنندگان، در بلوار طاق‌بستان و از مقابل حوزه علمیه امام خمینی (ره) به سمت بریدگی مراد حاصل شهر کرمانشاه تعیین شده است و حاضرین در طول مسیر با سر دادن شعارهای انقلابی، بر میثاق ناگسستنی خود با راه مطهر شهدا و مقاومت تاکید خواهند کرد.

یادآور می‌شود سلسله اجتماعات مردمی «نحن المنتقمون» در استان کرمانشاه به عنوان یک جریان پویای اجتماعی و رسانه‌ای، هفته‌های متوالی است که با محوریت نسل جوان و همگام با تحولات روز منطقه، با هدف حفظ انسجام ملی، تقویت روحیه پایداری و تجدید میثاق با آرمان‌های مطهر شهدای گران‌قدر امنیت و مقاومت برگزار می‌گردد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.